بهگزارش قدس آنلاین، ارتش تروریستی آمریکا در منطقه(سنتکام) در اطلاعیهای نوشت: نیروهای فرماندهی مرکزی ایالات متحده (CENTCOM) در ۹ ژوئن، به دستور ترامپ، در پاسخ به سرنگون شدن یک بالگرد آپاچی ارتش آمریکا در روز گذشته، حملات دفاعی! علیه ایران را تکمیل کردند.
سنتکام مدعی شد که با استفاده از مهمات دقیقِ شلیکشده از جنگندههای نیروی هوایی و نیروی دریایی آمریکا، پدافند هوایی ایران، ایستگاههای کنترل زمینی و سایتهای رادار مراقبتی در نزدیکی تنگه هرمز را هدف قرار داده است.
ارتش تروریستی آمریکا همچنین نوشته است: این عملیات پاسخی متناسب به حملات اخیر علیه نیروهای آمریکایی و کشتیهای تجاری بینالمللی در حال عبور از آبهای منطقه بود. نیروهای آمریکا همچنان هوشیار هستند و برای دفاع در برابر ایران در آمادگی قرار دارند!
بهگزارش قدس، نیویورک تایمز روز گذشته به نقل از منابعی گزارش داد: یک فروند بالگرد نظامی آمریکا دیروز دوشنبه در نزدیکی تنگه هرمز سقوط کرد و خدمه آن به سلامت نجات یافتند.
نیویورک تایمز در عین حال به نقل از منابعی افزود: هنوز مشخص نیست که آیا این بالگرد توسط آتش(پدافندی) ایران سرنگون شده یا دچار نقص فنی شده است.
گفتنی است؛ درپی این اتفاق و حملاتی که بامداد امروز در جنوب ایران انجام شد، قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا(ص) اعلام کرد: در پاسخ به تجاوز ارتش تروریست آمریکا در مناطقی از جنوب کشور به بهانه واهی سقوط بالگرد خود، برخی از پایگاه های آمریکا در منطقه هدف هجوم قدرتمند ارتش قهرمان جمهوری اسلامی و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا (ص) تصریح کرد، ارتش جنایتکار آمریکا بداند در صورت تکرار تعرض به جمهوری اسلامی ایران، حملات سهمگین و گسترده تر علیه بانک اهداف تعیین شده در منطقه انجام خواهد شد.




نظر شما